Eller vadå, eller vadå?

Natten är i intågande. Jag funderar på hur man ska förhålla sig till sina drömmar. Till sina önskningar och planer. Det finns mycket jag skulle vilja uppnå och uppleva, det finns mycket jag har nått.

Samtidigt vet jag, utopier och drömmar är detsamma av en anledning. Men jag skulle vilja få en injektion av allt det där som jag tänker på. Jag skulle vilja bli utsatt, eller välsignad av allt det där jag försöker ge.

Jag tror det finns där ute, för jag vet att det finns här inne.


Kommentarer
Postat av: Erik

Allt som finns i vår externa verklighet skapades först i någons inre verklighet.

Allt du tänker på ska du få.

(Allt du önskar kan du få).

2009-10-11 @ 23:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0