Oh, I had a golden thread.

En som har varit min förebild en gång sa till mig:

- Rickard, tro inte att du kan förändra hela världen.

Well..Jag har ändrat massor av människors världar, varje sommar until now, och jag gör det genom att öppna upp nya perspektiv just nu.



En förebild sa en gång:
Hur ska ni klara ekonomin med det läge vi är i nu?
Jag sa, du måste bara ändra ditt tankesätt.
Har du ett problem, så vänd på det och gör det till en möjlighet.

Får du inget jobb, så ta jobbet i dina egna händer.
Har du inga pengar, så bygg värde på annat sätt.
Har du inga drömmar, låt andra drömma och förverkliga deras drömmar. Det kan rent av vara din.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Precis vad jag behövde bli påmind om denna dag! Tack:)

2009-05-08 @ 17:58:34
URL: http://jennyhelgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0